Olen jo jonkin aikaa seurannut Ihan Itse keskustelukanavalla käytyä keskustelua virheettömistä töistä. Onko sellaista olemassakaan? Itselläni sellaista ei ainakaan useita löydy.

MUTTA... On niitä töitä josta olen lopputulokseen tyytyväinen. Olen kuitenkin sitä mieltä, että niissäkin löytyy parantamista. Ehkä kaikkein tyytyväisin olen näihin posliinitöihini, joita olen maalailut muutama vuosi sitten. Tällä hetkellä en maalaile posliinia koska en ole löytänyt asuinpaikkakunnaltani ryhmää johon voisin liittyä. Kokeilin työväenopiston ryhmiä mutta en pidä niistä. Ryhmät ovat aivan liian suuria minun makuuni.

 muna2.jpg IMG_1515.jpg

Tämä pääsiäismuna on varmasti se työ mihin olen kaikkein tyytyväisin. Sen tekemiseen meni monta työtuntia mutta lopputulos on "melkein" taäydellinen. Malli on otettu eräästä postikortista.

Pari muuta työta, josta olen erittäin tyytyväinen on tämä lampunjalka ja seinäkello.
IMG_1523.jpg kello.jpg

Olen tehnyt paljon lapsille lautasia ja mukeja. Tämä työ on näistä varmasti rakkain. Tein tämän pojalleni kun hän oli pari vuotias. Malli on otettu Joan Walsh Englundin ihanasta kirjasta Adam. Samalta kirjailijalta löytyy kirja nimeltä Emily ja toinen Emily ja Adam.
IMG_1521.jpg

Ristipistotöistäni pidän vuositauluista, joita minulla on valmiina ja kehystettynä kolme kappaletta. Ne olen ripustanut mökin tuvan seinälle, joten niistä ei ole saatavilla kuvia. Tässä viimeisin kehystättömän vuositauluni. Työn alla on tällä hetkellä vuositaulu 2006 ja odottamassa taitaa olla vielä kolme vuositaulua.
IMG_1543.jpg

Vuosien varrella on tullut väkerrettyä jos jotakin käsityötä varsinkin jouluaiheisia töiitä.

IMG_1541.jpg IMG_1527.jpg

Fanni on viime yönä sitten saanut pentunsa. Kaikki ei valitettavasti mennyt niin hyvin kuin olisin toivonut. Hän sai kolme pentua kaikki narttuja. Valitettavasti yksi oli syntyessään kuolut ja toisellakin pennulla on vähän ongelmia. Fannihan ei synnyttänyt kotona vaan on tällä hetkellä kasvattajan hyvässä hoidossa ja huostassa. Kasvattaja haki koiran illalla ja pennut syntyivät klo 2 yöllä. Ohessa kuvia viimeisillään olevasta Fannista. Kuvan otin eilen vähän ennen lähtöä.
IMG_1535.jpg