Olin alkuviikon kurssilla ja tuli käytyä Helsingissä ja Tukholmassa. Lähdin reisuun jo sunnuntaina, joten voin todeta, että oli tosi mukavaa tulla tänään kotiin. Kaiken lisäksi minua odotti Hiekkaoliivin paketti ja Sanna ATC vaihdon (vanha auto, vauva) kortit. Kortit pistän näkyviin kunhan ehdin. Olin tosiaan ennen matkaa tilannut Hiekkaoliivista leimasimia.

kuva007.jpg

Lisäksi oli postilaatikkoon tipahtanut kuori, joka sisälsi neljä eri postimerkkipakettia. Jokaisessa paketissa on 100 postimerkkiä ja aiheet ovat kissoja, taide, joukkoliikenne ja ilmailu. Nämä merkit ostin askartelua varten.
 kuva010.jpg

Tukholmassa tuli käytyä Pandurossa ja sieltä tuli Suomeen mukaan leimasin, kirja, postimerkki tarroja, paperia jossa on goottilaista tekstiä ja muutama arkki kuvioitua paperia. kuva009.jpg

En tiedä miten tunnettu tämä Tilda täällä Suomessa on mutta itse olen näitä kirjoja aina ostellut Ruotsissa käydessäni. Tällä kertaa tämä Tildas hus tuli mukaani kotiin.

kuva011.jpg
kuva013.jpg kuva014.jpg

Aikaisemmin minulla oli jo Tildas Jul,
kuva015.jpg kuva016.jpg

Jul med Tildas venner ja
kuva017.jpg kuva018.jpg

Tildas trädgård.
kuva020.jpg kuva021.jpg

Pidän näistä kirjoista todella paljon ja niistä on tullut tehtyä vaikka mitä. Uudessa kirjassa on muutama juttu, joka olisi kokeilemisen arvoinen.