Oliveira haastoi minut kertomaan itsestäni 7 faktaa. Otin haasteen vastaan ja tässä nämä minun faktani siis ovat.

 

  1. Olen syntynyt Helsingissä. Muutin nykyiseen kotikaupunkiini 1980-luvun alussa. Viihdyn siellä tosi hyvin ja en voisi ajatella muuttavani takaisin Helsinkiin. Päinvastoin voisin jopa muuttaa maalle asumaan. Haaveeni onkin, että joskus voisin muuttaa tänne Kangasniemelle asumaan.

  2. Olen aina ollut pedantti. Vaadin itseltäni aivan valtavasti ja tämä tarkoittaa myös sitä, että vaadin kaikilta muiltakin todella paljon. Olen myös hyvin tarkka kaikista tavaroistani. Auta armias jos joku koskee minun askartelutarvikkeisiin ja sitten ei palauta esim. sakset niille kuuluvalle paikalle.

  3. Pidän hyvästä ruuasta ja teen erittäin mielelläni myös ruokaa. Oli hyvin lähellä ettei minusta tullut kokkia. Tätini minut sitten sai vakuuttuneeksi tämän ammatin varjopuolista ja siksi minusta ei tullut kokkia.

  4. Pidän myös tosi paljon punaviinistä. En tiedä mitään parempaa kuin hyvä ruoka ja siihen pari lasia hyvää punaviiniä.

  5. Minulla on todella paha käärmekammo. Vähänkin jos on pitempi ruohikko niin tämä tyttö kyllä laittaa jalkaansa kumisaappaat. Kammoni takia en myöskään kovin mielelläni mene metsään. Aina välillä meillä täällä maalla näkyy käärmeitä. Tänään mieheni näki viimeksi yhden. Meidän paikan ja mieheni veljen paikan välillä menee polku, jossa muuten ruohikko aina leikataan leikkurilla matalaksi. Mieheni ja koirat olivat siis tällä polulla liikkeellä. Koirat menivät edeltä ja ukko perässä. Yllättäen ukko törmäsi mustaan käärmeeseen. Joko siinä oli käynyt niin, että koirat olivat hyppineet käärmeen yli tai sitten se oli suhahtanut polulle koirien ohitettua paikan. Minun patikointini mökkien väliltä on siis nyt taas pitkäksi aikaa ohi. Käyn toki edelleen vierailulla mutta jaloissa minulla on takuuvarmasti kumisaappaat.

  6. Viihdyn hyvin myös yksikseni. Viihdyn toki myös toisten seurassa mutta nautin myös yksinolosta. Hyvä kirja, elokuva tai käsityö muuta en tarvitse. Totta kai jos vielä ulkona sataa vettä ja takassa on tuli niin silloin on kaikki täydellistä.

  7. Mikäli vain olisi mahdollista, niin tekisin työkseni jotain muuta, kuin mitä nykyään teen. Tämä ei tarkoita ettenkö pidä työstäni. Valitettavasti vaan tämä työ haittaa todella pahasti kaikkia harrastuksia.