Menin ja poistin tuon karkkitesti tekstin. Minua alkoi niin paljon ärsyttämään kun en saanut sitä mitenkään editoitua. Samalla kun menin ja tuhosin kirjoituksen niin häipyi pari kommenttia. Olen tästä todella pahoillani.

Ohessa kuitenkin otteita testistä: Testituloksesi osoittaa, että olet ensisijaisesti Sitkonomi – henkilö joka pitää eniten sitkeistä makeisista. 11,1% testin suorittaneista kuuluu joukkoon Sitkonomit.

Sitkonomit ovat ilmeisen itsepäisiä ja toisinaan melkein turhantarkkoja. Heillä on voimakkaat mielipiteet, ja suurin osa heistä ei epäröi lausua niitä ääneen. Toisinaan sitkeät tyypit saattavat vaikuttaa egoisteilta, mutta ovatkin itse asiassa erittäin huomaavaisia ja demokraattisia. Sitkonomit kannattavat valinnanvapautta – sekä omaansa että toisten. Siksi he ilmaisevat selkeästi, mitä haluavat, mutta ovat vähintään yhtä tarkkoja siitä, että myös toiset saavat haluamansa. Jostain syystä juuri monet pikkusiskot tai -veljet ovat Sitkonomeja

Karkkipussini näyttää tällaiselta:

 

Turhan tarkkaan muuten moni asia testissä pitää paikkansa. Olen itsepäinen ja usein aika turhantarkka. Minulla on voimakkaat mielipiteet, enkä muuten ollenkaan epäröi tuoda ne esille. Egoisti en ole tai en ainakaan myönnä olevani. Olen suuri valinnanvapauden ihannoija ja olen myös pikkusisko.

Jos jotakuta kiinnostaa niin testi löytyy täältä.