Taas meikäläinen löysi uuden testin, jota tottakai piti heti mennä testaamaan. Olen nyt tieteellisten selvitysten jälkeen todettu olevan kaalilaatikko. Siis jos olisin kouluruoka. Ihanaa... Kaalilaatikko on lempiruokiani, joten siltä osin testi toimii.

Jos olisin kouluruoka, olisin

Ideakeittiön kouluruokatesti: olen Kaalilaatikko ja lasi vettä

Kaalilaatikko ja
lasi vettä

Olen hyvää pataa kaikkien kanssa.

Tee sinäkin
Ideakeittiön kouluruokatesti

Olet kuin kaalilaatikko ja lasi vettä

Olet luotettava ja kallisarvoinen ystävä (toivottavasti) , hyvää pataa kaikkien kanssa (ei valitettavasti pidä paikkaansa). Suhteesi vanhempiisikin on todennäköisesti parempi kuin kellään ystävälläsi (en osaa sanoa, mutta hyvä suhde minulla oli ja on).

Fiksuimmat ovat jo huomanneet, että olet vaatimaton (minäkö vaatimaton!), mutta näppärä sekä käsistäsi että päästäsi (OLEN, OLEN). Siksi ihmiset tuuppaavat pyytämään sinua talkooavuksi ja soittavat sinulle, jos vastausta tai ohjetta ei löydy Googlesta tai Wikipediasta (pitää todella paikkansa ihan välillä ärsytykseen asti).

Viihdyt kauniissa kodissasi (kaikkea muuta kuin kaunis tällä hetkellä, remontin jälkeen totaallisesti sekaisin ja epäjärjestyksessä), ja hyvää elämää on ilta tv:n ääressä (tässä testi osui naulan kantaan  tämä valitettavasti näkyy myös ulkomuodossani). Jos irrottelet, juot lasin viiniä (ei kun kaksi tai joskun saatan ottaa sen kolmannenkin) Taustamusiikiksi sopii kotimainen pop tai popahtava iskelmä (käyhän se tämäkin mutta paras taustamusiikki on kyllä minun mielestäni Vivaldi).

  • Kaalilaatikko (sinä et tätä ruokaohjetta tarvitse, mutta ystäväsi kuitenkin kysyvät sinulta)