Upee juttu taas saan uuden syyn tehdä ATC kortteja. Hiekkaoliivin Saturday suprise on uusi tuttavuus ATC maailmaani. Olin maalla kun huomasin tämän uuden haasteen ja päätin, että kunhan tulen takaisin kaupunkiin niin tähän minun on ehdottomasti osallistuttava.

Ensimmäinen aihe Elokuva oli minulle todella mieluinen. Olen elokuvien suurkuluttaja. Mistä elokuvasta tai elokuvaan liittyvästä tekisin siis kortin. Sitä mietin koko kotimatkan mökiltä. Jotenkin tuntui lunnolliselta, että aihe olisi suomalaiset elokuvat ja tähdet. Katselen todella mielelläni vanhoja suomalaisia elokuvia. Ne ei aina ole mitään taideteoksia mutta minua niissä viehättää ajan patina. Ohessa minun panokseni tämän viikon haasteeseen.

    Image1-293.jpg
Kuvassa:
Tauno Palo, Ansa Ikonen, Regina Linnanheimo, Lasse Pöysti ja Ansa Ikonen.

EDIT (13.8): Nimilistasta on näköjään vahingossa jäänyt pois Leif Wager. Eihän toi toinen ole Ansa Ikonen vaan Elsa Turakainen. Voi minua onnetonta tunaria. Näin siinä käy kun väsyneenä kirjoittelee.