Kiireet ne vaan jatkuu ja blogiin ei kummemmin ole ehtinyt mitään kirjoittelemaan. Saatikka sitten, että olisi kauheasti ehtinyt askartelemaan. Ainoatakaan joulukorttia en vielä ole tehnyt. Voi olla, että tässä vielä tulee niittenkin kanssa kiire. Mutta nyt sitten ne kuulumiset.

Olin Taavan, Maijun, Maissin, Helin ja Riiviön kanssa tutkailemassa Tukholman askartelun ihmeitä. Tyttöjen blogeista voitte paremmin tutkailla missä kaikissa paikoissa me kävimme.
Itse lähdin matkaan siinä toivossa, että kotiin tuliasina olisi noita ihania Magnolian leimasimia. Kuten kuvasta näkyy niin tuliaisia oli.

Image1-373.jpg

Jokainen voi vapaasti päätellä, että olenko HAMSTRAAJA. Voin rehellisesti sanoa, että olen ONNELINEN kun minun onnistui löytämään näin monta leimasinta. Menihän näitten ostamisessa tukku rahaa mutta mitäs siitä. Kaikki harrastus maksaa ja minulle tämä korttien tekeminen on todella tärkeä henkireikä.

Kävin reissun jälkeen kotiin tullessani Sinellissä ja hain itselleni Big Shotin. Tällaisen laitteen hankintaa olen jo monta vuotta miettinyt. Toinen hyvä vaihtoehto olisi myös ollut tuo Cuttlebug. Harmittamaan jäi vaan se seikka etten saanut sitä Joulupukki stanssia. Oli ryökäle loppunut ja niin on loppunut kaikkialta muualtakin. En ainakaan mistään netistä sitä ole löytänyt.