Olen tässä valitellut, ettei olikein ole ollut aikaa noitten korttien tekemiselle. Mitäs valitan, jos menen ja keksin uusia ideoita.Päätin tänään aamulla, että teenpäs lähisukulaisille perheestämme Magnolia kortit. Näitten parissa olen sitten koko päivän saanut aikani rattoisasti kulumaan.

    Image1-394.jpg
Kortti on kokoa A5. Ja kutakin mallia tein kaksi kappaletta. Jännää miten tuo skanneri vaihtaa tolle tekstilapulle eri sävyn kuin pohjapaperille. Kuitenkin kyseessä aivan sama kartonki. Toisessa mallissa olen alanurkkaan laittanut kuusen ja toiseen lahjapaketit.

   Image1-391.jpg

Noi koristeet olen ostellut Tiimarista. Tänä vuonna niillä oli todella hyvännäköistä tavaraa. Hinnakkaat nämä ovat mutta kyllä niitä aina muutaman raaskii ostaa.

    Image1-395.jpg Image1-393.jpg

Kortissa on siis kuvattuna poikani, mieheni, molemmat koirat ja minä itse. Ihan hauskat kortit mielestäni näistä tuli. Näihin kortteihin olen tyytyväinen.
      Image1-392.jpg
Täytyy mennä jatkamaan. Tänä iltana täytyy saada vielä ainakin kymmenen korttia valmiiksi. Jospa vaikka tekisin kaikki kortit samalla mallilla. Hah tylsää mutta pakko mitä pakko. Saas nähdä miten käy.