Mieheni täti täyttää ensi viikolla 80 vuotta. Tänään olen koko illan tehnyt hänelle syntymäpäivä korttia. Mietin kyllä ihan vakavasti, että pitäisikö korttimalli olla vähän perinteisempi. Jotenkin toi 3d ei oikein tällä hetkellä inspiroi. Pohdinnan jälkeen päädyin kuitenkin tekemään Magnoliaa.

      Image1-8.jpg
      Kortin etupuoli

Image1-10.jpg
Kortin sisäpuoli 

Lännen tuulet kuiskaavat,
idän tuulet vastaavat:
"Onnea Toinille!"

Värssy sopii mielestäni korttiin hyvin. Tuleehan saaja Ruotsista entiseen kotimaahansa synttäreitä viettämään.

 Image1-9.jpg
Kortin takaosa

Paperit ova Basic Grayn. Onnea ja 80 on tehty Cuttlebugin Hippie Chick aakkosilla. Noihin aakkosiin olen todella tyytyväinen. Olen jo pidempään metsästänyt tämän tyyllistä fonttia. Tuon etukannen kukkiin en ole kovin tyytyväinen. Täytynee jotain niihin keksiä, jos vaikka lisäisi kimalletta. Saattaisi auttaa.

Vähän minä vielä emmin, että onko tämä oikein sovelias 80-vuotis kortti. Kommentoikaa.

EDIT (11.1.): Lisäsin korttiin vähän lehtiä kukkien ympäri. Kortista tuli heti mielestäni tasapainoisemman näköinen. Ainoa mikä minua nyt suututtaa on, että menin laittaa tota kimalletta yhteen kukkaan ja kahteen lehteen. Sitä en olisi missään nimessä saanut tehdä.

Image1-11.jpg