Joulu meni ja se tuli vietettyä rauhallisesti perheen kesken. Oli mukava taas viettää joulu kotona. Toki jos ihan rehellinen olen niin kyllä minä lämmöllä muistin edellistä Taimaan joulua. Olin jo valmis lähtemään täksi tulevaksi jouluksi uudestaan matkalle. Poika ja isäntä vaan pistää hanttiin ja jouduin matkan peruuttamaan. Mitä minä yksin siellä kaukana jouluna tekisin. Lähden sitten vaikka heti joulun jälkeen peruutusmatkalle. Käy se niinkin. 19.jpg
Mahdolliseen matkaan on siis vielä näin monta päivää aikaa.

Kävin minä toki ulkomailla tänäkin jouluna.Matkustin Tapaninpäivänä Ruotsiin. Tuli taas kierreltyä Pandurossa ja SkapaHobbyssa. Tottakai jotain askartelutarviketta oli kotiin tuomisena mutta ei mitään suurta määrää. Pandurosta ostin pari säilytyslaatikkoa noille skrappipapereille. On todella hyvä ostos. Nyt on paperit hyvässä järjestyksessä ja ei tarvitse pelätä, että paperit säilytyksessä vahingossa taittuvat. SkapaHobbyssa oli taas mukava vierailla. Liikkeessä myytiin 15% alennuksella kaikkea joulutavaraa. Löysin todella edullisia joulupapereita. Ostin minä muitakin papereita. Olivat juuri saaneet uuden toimituksen ja sain aivan ihania papereita. Lisäksi ostin muutaman Magnolian. Myynnissä oli noita joulun klubipakettileimasimia. Ostin tonttupojan joka kantaa lahjasäkkiä, penkin ja viluisen Tildan. Valitettavasti samakkoa ei löytynyt. Osa Magnolioiden hinnoista oli alennuksena, joten tuli niitä ale leimasimiakin pari ostettua. Kuten huomaatte niin aika maltilla tuli noita ostoksia tehtyä.

Uusi vuosi vietettiin sitten kahdestaan ukon kanssa. Olihan koirat toki kotona. Niitä vaan ei oiken huomannut. Olivat hiljaa piilossa meidän makkarissa. Eivät oikein pidä noista pommeista. No jos rehellisiä ollaan niin en minäkään niistä välitä. Telkkaria tuli tollotettua ja samalla väritin noita leimattuja aihioita. Ohessa muutamat näytteet.
Image1-3.jpgImage1-2.jpg
Image1-1.jpgImage1.jpg

Huomasin muuten, että tosta vasemmalta kaverilta vielä puuttuu jostain kohden väritys. Olen todella ihastunut näihin leimoihin. Näistä saa tehtyä vaikka mitä. Sopivat juhlaan kuin juhlaan.