Kiitos ystävät viesteistä ja kommenteista. Olen todella huonosti jaksanut viime päivinä blogiani lukea. Oli aivan uskomattoman ihana tunne aamulla huomata teidän ystävänpäivänä jättämänne viestit. Kiitos!

Minua odotti myös väsynyttä sieluani lämmittävä tunnustus. Maissilta olin saanut tämän. Voi, että tämä tuntui hyvältä. Tuhannet kiitokset sinulle Maissi.

EDIT (16.2.2008):
Olin Taavaltakin saanut samaisen tunnustuksen. Kiitos Taava olen otettu.

I also got this reward from Taava. What can one say than thank´s.

Awards

I got this award from Maissi. It´s always fun when you are remembered.

Tällainen tunnustus on aina mukava saada ja mukava antaa eteenpäin. On niin monia, jolle tämä tunnustus kuuluisi antaa. Päätin kuitenkin pysyä tälläkin kertaa kohtuudessa. Ensin muutama suomenkielinen blogi, jotka ovat minulle todella tärkeitä.

Maissi
Taava
Maiju
Eija

This four finnish blogs and the ladies behind the blogs means a lot to me. Without them I would never have found out how great friends you can get in the blog world.

Suuri innoituksen kohteeni ovat nämä blogit.
Åsa
Gunilla
Linda
Malin
En voi tarpeeksi kiitellä ja ylistää näitä blogeja. Näistä blogeista olen oppinut paljon hienoja uusia tapoja koristella ja tehdä kortteja.

Awards
Bloggen här ovan är en fantastiskt stor inspirations källa för mig. Dessa tjejer har öppnat för mig en helt ny värld. Ni alla betyder så mycket för mig. Tack tjejer.

This four ladies are a great inspiration to me. I can´t thank them enough for all the new things a learned from them.