On se uskottava, että blogini täyttää tänään yhden vuoden.
Onko siitä todella vasta vuosi kun aloitin pitämään tätä blogia. Kyllä se on uskottava kun käy katsomassa ensimmäistä kirjoitustani Tästä se alkaa.

Olen tänä kuluneena vuonna oppinut tuntemaan uskomattoman ihania ihmisiä. Osan teistä olen tavannut henkilökohtaisesti mutta suuren osan tunnen pelkästään bloginne kautta. On ollut todella hienoa huomata miten kiinteät ja hyvät suhteet voi tämän blogin pitämisen kautta elämäänsä saada.

Minulle on tämä blogin pitäminen todellinen henkireikä. Kun työkseen on teknisellä alalla on tämä käsillä tekeminen todella innoittavaa ja rentouttavaa touhua. Aina kun iltaisin (silloin kun ehdin) istun koneen ääreen ja avaan bloginne tulen onnelliseksi. Kiitos blogiystävät, että olette olemassa.

                                          1453150.jpg

Haluan teitä kaikkia myös kiittää niistä kaikista ihanista kommenteista, jotka te tänä kuluneena vuotena olette tänne kirjoitelleet. Olen kaikki kommenttinen lukeneet sen voin vannoa. Samalla minun pyydettävä anteeksi teiltä sitä, että en ole kovin ahkera kommentoja. Yritän parantaa tapani ja yritän muistaa jättää itsestäni merkinnät blogiinne.

Kiitokseksi tästä ihanasta kuluneesta vuodesta olen päättänyt järjestää arpajaiset. Jos haluat osallistua ja voittaa niin jätä kommentti. Arvonta suoritettaan kaikkien niiden kommenttien kesken, jotka tulevat kirjatuksi tälle päivälle aikavälille 00:01-23:59.
 1453148.jpg
 

Kiitos kaikille kommentin jättäneille. Arvonnassa onni suosi1456557.jpg
Ota sähköpostilla yhteyttä, jotta voin tomittaa sinulle palkintosi.