Eilen minulle tuli tänne maalle pakettikortti. Olin Heinikasta tilannut vähän tavaraa.

IMG_4136.jpg

Tämä paketti on ihka ensimmäinen askartelupaketti, jonka olen pyytänyt toimittamaan tänne Kangasniemelle. Minun on ihan pakko laittaa nämä ostokset tänne blogiin näkyviin.

IMG_4137.jpgIMG_4141.jpg

Ihanaa K&Companyn paperia. Pidän todella paljon tämän tekijän papereista ja nämä paperit ovat todella herkulliset. Lisäksi minulle tuli monogrammileimasin.

Onneksi tänään sää ei ole aurinkoinen. Minut löytää iltapäivällä yläkerrasta, johon olen tehnyt itselleni askartelunurkkauksen. Mieheni ihmetteli tavaroiden paljoutta kun kaikkia pussukoita kanteli yläkertaan. Keskustelua käytiin myös siitä onko kaikki tavarat tarpeellsia. Tähän minä tottakai, että ON.

Saksassa ollessani löysin Suhlin kaupungin keskustasta paperikaupan, jossa oli alakerrassa myynnissä askartelutarvikkeita. Leimasimia en löytänyt mutta kaikkea muuta askarteluun liittyvää tavaraa oli. Näitä toin Saksasta kotiin.

IMG_4107.jpg

Pari pakettia todella pieniä paperikukkasia (sininen, punainen) ja lisäksi paperikukan terälehtiä (vaalean punaista ja víhreää). Noista terälehdistä saa rakennettua kukkasia. Lisäksi ostin pari purkkia embousaus jauhetta. Kivan punaisen ja sinisen sävyistä, jossa joukossa oli kultakimalletta. Pitkävartinen lävistäjä, jolla saa tehtyä suorakaiteen muotoisen reiän. Kaikkein mielenkiintoisin ostos on kuitenkin nuo nauhat, josta yksi näkyy kuvan ylälaidassa ja toinen alhaalla vasemmalla. Nauhat ovat noin 20 cm leveitä. Saas nähdä mitä näistä saa aikaiseksi.

Täytyy tästä lähteä ruuan valmistukseen, jotta jossain vaiheessa pääsen yläkertaan. Meillä syödään tänään savumuikkua, uusia perunoita ja kantarellikastiketta. Nam kaikki kuuluvat suosikkiruokiinni.