Ongelma vai ei mutta viime päivinä olen huomannut seuraavaa. Aina välillä netti ei saa yhteyttä blogeihin. Itse nettiyhteydestä se ei voi olla kiinni koska saannhan samaan aikaa yhteyden johonkin toiseen blogiin. Juuri äsken kokeilin ja Maissin sekä Aijan blogiin sain esim. yhteyden mutta en Taavan, Maijun ja Oliverian. Kohta jos kokeilen niin tilanne voi olla toisinpäin. Onko kukaan muu huomannut tämän saman? Onko ongelma vain minulla jolloin voin syyttää Mikkelin puhelinta vai johtuuko tämä vuodatuksen palvelimesta.

EDIT (6.8.2008):
Samojen ongelmien kanssa taitaavat muutkin vuodatuksen blogipitäjät kamppailla. Olen itse huomannut, että vuodatuksen kuvagalleria on hidas. En tiedä onko tässä selitys miksi Taavan blogi aukeaa niin hitaasti. En tiedä parhaan vastauksen tähän voi vain Taava antaa. Ongelmia on toki Maijunkin blogin kanssa. Ja kumpainen blogi kuten kaikki tiedämme ovat hyvin suosittuja ja niihin kommentoidaan paljon.
Nämä ajatukset ovat taas niitä minun olettamuksiani. Itselläni ei ole paljon kuvia suoraan vuodatuksessa vaan käytän Photobuckettia. En tiedä toinenkin ongelman aiheuttaja saattaa olla se, että blogeissa alkaa olemaan niin paljon tavaraa, että tietojen lataaminen kestää kauan. Itse olen vaan kiinnittänyt huomiota kuvien laatautumiseen.

Minullahan on toinenkin blogspotissa oleva blogi. Sen kanssa en ole törmännyt samanlaisiin ongelmiin (no en minä sinne vielä paljon ole kirjoitellutkaan). Blogspotin käyttö on mielestäni helppoa. Ulkoasuasetukset ovat todella mainiot ja ne on helppo muokata itselleen sopivaksi. Kuvien lataaminen on vähän eriskummallista ja tässä toiminnossa vuodatus kyllä voittaa blogspotin mennen tullen. Kuvien asettelu on taas kyllä blogspotissa parempi. Kuvan koko ja sijoittelu on valittavissa kuvan latauksen yhteydessä. Tällaista toimintoa en ole vuodatuksessa huomannut.

Koska minulla on jo tämä blogspot tili olemassa niin tämän blogin siirtäminen blogspottiin ei tuota ongelmaa. Olisihan se myöskin huovamattavasi helpompaa ylläpitää kahta blogia samalla tunnuksella. Mitä enemmän asiaa ajattelen sen houkuttelevammaksi siirtyminen tulee. Jos vuodatuksen ongelmat jatkuvat pitkään niin tulen sen myös toteuttamaan.