Kuten arvata saattoi niin ei siitä askartelusta mitään tullut. Itseäni tästä saan kiittää. Minua alkoi ruuan jälkeen niin ramaisemaan. Sadekin niin ihanasti ropisi kattoon kun vihdoin pääsin askartelusoppiini. Laitoin kannettavaan Saltkräkan elokuvan pyörimään (ajattelin vähän levätä)no niin siinä sitten kuitenkin kävi, että ei mennyt kuin tovi niin olin unten mailla. Herättyäni huomasin, että sade on lakannut ja ulkona paistoi aurinko. Koska olen päättänyt, että en aurinkoisella säällä ole sisällä niin ei auttanut kuin lähteä pihalle.

IMG_4144.jpg
Kuten jo viime vuonna taisin jo mainita niin meillä on mökistä parin kilometrin päässä puutarha. Tämän ihanuuden hinta oli 17€. Joku teistä voi olla sitä mieltä, että onpa kallis. Itse pidän hinta laatusuhdetta kohdillaan. Pitää sitä myös paikallista yrittäjiä kannattaa.

IMG_4145.jpg
On ne niin uskomattoman kauniita ja isoja.

Lähden tästä rantasaunan lämmitykseen. Illasta tulee varmasti kaunis. Ainoa asia mikä ulkona olemisessa häiritsee on noi itikat. Niitä on ja paljon. Olen erityisen suosittu näitten inisevien otusten joukossa. Lieneekö tähän syynä minun O- vereni.

PS.
Toivottavasti teitä lukijoita ei tuo blogistani kuuluva musiikki ärsytä. Olen kerännyt kokoelmaan musiikkia josta pidän. Pidän useasti blogia auki ja kuuntelen askarrellessani blogista kuuluvaa musiikkia. Olen todennut tämän todella käteväksi jutuksi.