Jotain tullu pitkästä aikaa tehtyä. Sain eilen illalla tehtyä tämän hÄnglar kortin.

1718266.jpg

Kirjoittelen tämän viestin mieheni kannettavalla kun omani on juntturissa. Olin päivittämässä Windowsia kun kone kaatui ja nyt se ei enää käynisty. Olin ennen lomia ladannut koneen täyteen valokuvia ja mukana on tottakai ne Leksandin kuvat sekä Suhlissa ottamani 350 kuvaa. En ollut, kuten taitaa aika tavallista olla, ottanut kuvista mitään varmistusta. Minulla on toki tuo recover levyke mutta en uskalla sitä tässä vaiheessa käyttää. Jos siis käyttäisin tuota recover levykettä niin se pahimmassa tapauksessa saattaisi asentaa Windowsin uudelleen ja samalla sitten formatoisi koneella olevan levyn. Minä menettäisin siinä yhteydessa kaikki valokuvani. Käytän koneeni liikkeessä jossa tiedot saadaan otettua talteen. Ottaavat 30 euora tunnilta mutta olen valmis maksamaan kaikki kustannukset. En missään nimessä halua menettää kaikkia kuviani. Opetuksena teille kaikille. Ottakaa ihmeessä kuvistanne varmuuskopiot.