Päätin osallistua taas tälläkin viikolla Jehkottaren korttihaasteeseen. Tällä viikolla oli luonnosmallin tehnyt Paula.

1672117.jpg

Kuten tuolla aikaisemmin olen jo maininnut on miehelläni kaksi Maire-nimistä tätiä. Toiselle tädille olen jo tehnyt kortin ja nyt oli sitten toisen tädin vuoro. Kyseisellä tädillä on vielä syntymäpäivät. Minulla oli jo kuva valmiiksi väritettynä ja kun tuo Paulan malli sopi tälle kuvalle mielestäni hyvin niin siitä sitten tein eilen tämän kortin.

IMG_4313.jpg

Leimasin / Stämpelboden ja FinnStamper

Perhonen / Cuttlebug

Paperit / Basil

IMG_4312.jpg

Perhosen olen stansannut Cuttlebugin Butterfly 1+4 stanssilla. Tämä kyseinen stanssi siis leikaa ja kohokuvioi. Pakettissa on mukana 4 erilaista kohokuviointi stanssia. Töpötin Distressin väreillä Dusty Concordilla ja Vintage Photolla. Tämän jälkeen sumutin vettä kuvan päälle. Tällöin värit sekoittuvat ja kuvasta tulee makeen näköinen.

IMG_4311.jpg

Valitettavasti kuvat ei anna oikeutta perhoselle. Lisäsin vielä vähän kimalletta ja perhonen sekä kortti oli valmis.

Heräsin eilen aamulla ja kurkku tuntui kipeältä ja olo ei koko päivänä ollu ollenkaan hyvä. Otin päivän rennosti lukien, nukkuen ja tehden tätä korttia. Yleensä minulle tulee aina flunssa kun loma alkaa tämä taitaa olla ensimmäinen kerta, että flunssa iski kun pitäisi aloittaa työt. Pesin torstaina kälyn pari isoa mattoa ja siinä yhteydessä taisin kylmettää itseäni. Päivä oli todella lämmin ja hiki virtasi. No olo on jo tänään paljon parempi.