Tein illalla pikaisesti kortin Ismakin tämän viikkoiseen haasteeseen.

Image1-16-1.jpg

Kortti poikkeaa täydellisesti aikaisemmista korteistani. Minulla oli tarkoitus tehdä tänään ATC kortteja. Kun sitten törmäsin kuvakokoelmassani tähän ylempään kuvaan niin minulle muistui mieleen Ismakin tämän viikkoisen haasteen luonnos. Kuva sopi malliin kun nakutettu.

Käytin kortissa pelkästään mustaa, valkoista ja punaista paperia. Ei mitään ihmeempää mutta kortti on mieluinen.

Kuuntelin pikkulikkana Betlesin musaa. Veljeni on minua seitsemän vuotta vanhempi ja hänen kauttaan minä tähän porukkaan tutustuin. En osanut sanaakaan englantia mutta opin sanat kuuntelemalla levyjä ja hoilasinkin aina mukana. Äiti se myöhemmin kertoili kuinka huvittavalta se kuullosti kuin pikku tenava laulee 'I love yoy jee jee. I love you jee jee...'. Vieläkin osaan ulkoaa näitä vanhoja 60-luvun kappaleita ja nyt jopa ymmärrän mitä laulan. Olin kaverini kanssa vuoro viikoin aina rakastunut joko Pauliin tai Georgen. Muistan myös hyvin kuinka olin vihainen kun en päässyt elokuvateatteriin katsomaan Beatles elokuvaa. Mökötin ja olin vihainen. Tänään ymmärrän ihan hyvin äidin huolen. Oli se hysteria niin hurjaaa. Brodikin lohdutti minua, että en menettänyt mitään vaikka en elokuviin pääsytkään. Aina kun joku Beatlesin pojista ilmestyi kankaalle niin alkoi kauhea kirkuminen.