Minä todella vierastan ostosteni näyttämistä täällä blogissani. Monta kerttahan en ostoksiani ole näytellyt. Nyt on vaan tullut hankittua pari sellaist juttua, josta kuvittelin muiden olevan mahdollisesti kiinnostuneita.

Ensimmäinen ostokseni on nämä pitsit ja nauhat.
IMG_3282.jpg
Olen nämä ostellut Ihan Pienestä putiikista. Putiikista voi ostella kaikkea kivaa kotiin. Olin kuitenkin todella innostunut kun huomasin nämä pitsit. Olen jo kauan etsiskellyt kapeita pitsejä.
IMG_3288-1.jpg
Kuten tästä huonosta kuvasta huomaatte niin pitsti on n. 1 cm levyistä. Juuri sopivan levyistä esim. ATC kortteihin. Lisäksi pitsi oli muutenkin juuri sellaista mitä olin etsiskellyt. Ei tarvitse siis tässä kiireessä ryhtyä nypläämään tai virkkaamaan.

Toinen ostokseni on Paruksesta.
IMG_3275-1.jpg
Puusta tehty karuselli askartelutarvikkeille. Tätä laitetta olen himoinut jo kauan. Olen tätä löytänyt muutamasta ruotsalaisesta nettikaupasta. Nyt sitten onnistuin sen löytämään Paruksen valikoimasta. Karuselli on tilaihme.

IMG_3277.jpgIMG_3281.jpg
IMG_3280-1.jpg

Oletteko huomanneet, että Tonen Tildoille on perustettu oma keskusteluforuumi
Tildafooruminappi2.jpg 

 ja blogi.
 Photobucket
Sivustot löysin Villa Josefinan blogista. Olen jo monta vuotta ollut Tildan suuri ihailija. Olen Pandurossa käydessäni aina käynyt tutkailemassa ja ostelemassa näitä Tonen ihania kirjoja. Niistä on tullut tehtyä vaikka mitä. Mukavaa myös, että nyt on saatavilla kirjoja ja muita tavaroita Suomesta.